Logotyp, jako graficky znázorněný název společnosti nebo produktu, může být originálním prvkem propagace. Vhodně vytvořené, zapamatovatelné propojení loga a textu se vžije a v představách lidí ztotožní s vaší společností a jejím portfoliem.
Logo je základním a nejdůležitějším prvkem firemního stylu. Je to symbol, který slouží k identifikaci firmy. Nemálo firem mu přidává až magickou hodnotu a sílu.
Při tvorbě loga směřuje naše grafické studio k co nejjednodušímu řešení. Díky jednoduchosti je pak logo snadno zapamatovatelné a použitelné ve všech typech médií, kde se může vyskytovat - tedy tisk, web, signmaking a další.
Proč je jednotný vizuální styl důležitý?
Firemní styl obsahuje:
Co je to grafický manuál?
Grafický manuál je souhrn pravidel pro používání firemní grafiky pro jednoznačnou identitu firmy. Pod pojmem grafický manuál rozumíme souhrn pravidel používání konstant jednotného vizuálního stylu (konstanty vizuálního stylu jsou: název firmy, logo, firemní barvy, firemní písmo). Grafický manuál šetří čas vám i subjektům, kterým se zadává výroba reklamy. Grafický manuál definuje např.:
Grafický manuál dále zpracovává aplikaci výše uvedených pravidel v praxi např. jak mají vypadat:
Co Vám přinese grafický manuál?
Jednoznačné vnímání značky spotřebitelem
Pro systematické budování značky a jednotnou komunikaci s okolím je grafický manuál nutností. Vyjadřuje a definuje vlastní specifičnost, originalitu a nezaměnitelnost s jiným, podobně orientovaným podnikem. Jasně definovaný firemní styl do značné míry ovlivňuje i rozhodování spotřebitele v nákupním procesu.
Jednotný styl komunikace uvnitř a vně firmy
Grafický manuál je závazný pro všechny zaměstnance firmy, zejména marketingové pracovníky, a tím je zajištěna stylová jednota všech tiskovin a jiných vizuálních dokumentů, kterými se firma prezentuje navenek i uvnitř. Laicky řečeno je grafický manuál zárukou toho, že např. logotyp Vaší společnosti bude vypadat na vizitce stejně dobře jako na automobilu.
Úsporu času a nákladů
Grafickým manuálem šetříte čas svůj a čas subjektů, kterým zadáte realizaci propagace vaší společnosti. Získáte kompletní návod k používání firemního grafického stylu. Budete tak mít při komunikaci se zákazníky a obchodními partnery zajištěn jednotný vizuální styl, estetičnost, osobitost a nezaměnitelnost vaší společnosti.