Mezi firemní marketingové aktivity patří i dárkové předměty. Klienti i obchodní partneři si Vás budou lépe pamatovat, když jim věnujete originální dárky. Dárkové předměty by měly Vaši firmu neustále připomínat a otevírat dveře pro další spolupráci. Proto by měly být vkusné, nápadité a reprezentativní.
Reklamní předměty plní reklamní účel, proto s nákupem reklamních předmětů souvisí služba označení reklamních předmětů. Označení reklamních předmětů je důležité pro prezentování vizuálního stylu firmy. Reklamní předměty se nejčastěji označují logem, sloganem, nebo internetovou adresou. Používají se různé technologie označení vhodné na daný povrch materiálu (sítotisk, tamponový tisk, strojní vyšívání, gravírování a další).
Rozdávací předměty jsou označením pro širokou škálu drobného zboží, určeného pro rozdávání při nejrůznějších příležitostech. Jde o levnější reklamní předměty typu kuličkových per, odznaků, samolepek nebo škrabek na auto, u kterých je důležité co nejmasovější rozšíření mezi širokou veřejnost.
Promotion předměty nejčastěji používáme při zavádění nového výrobku na trh. Jejich funkce spočívá v upoutání pozornosti zákazníka a v motivování ke koupi nového výrobku.
Reklamní dárky, jsou jednoduše řečeno, veškeré drobnější dárkové předměty, kterými klientovi nebo zákazníkovi děkujeme za jeho zájem. Reklamním dárkem tak může být velké množství předmětů vybavených Vašim logem a souvisejících s Vaší činností.
Dárky pro návštěvníky mohou připomínat rozdávací předměty, avšak vždy obsahují jedinečné poselství dané firmy. Typicky jde například o klíčenku s logem a kontaktními údaji, která charakterizuje obchodní činnost firmy a která se rozdává návštěvníkům stánku na veletrhu nebo výstavě.
Reklamní dárky pro spolupracovníky prokazatelně zlepšují vztahy na pracovištích a fungují jako přirozený a milý způsob jejich odměňování. Mezi dárky pro spolupracovníky řadíme celou paletu zboží, od hodinek, přes elektroniku, až po sportovní potřeby.
Manažerské dárky jsou určeny pro nejvyšší vedení společností. Manažerské dárky nemusíme vybavovat firemním logem nebo jiným reklamním sdělením a předáváme je samotné, případně v dárkovém balení. Mezi oblíbené manažerské dárky patří luxusní psací potřeby, kufříky nebo kvalitní hodinky.
Výroční dárky jsou ve většině případů luxusní dárkové předměty pro vybrané klienty a obchodní partnery. Vynikají svou kvalitou i zpracováním a v obdarovaných probouzí pocit exkluzivity. Výroční dárky předávají firmy slavící významné jubileum nebo událost.
Aktivizační reklamní předměty jsou oblíbeným způsobem, jak motivovat zákazníka ke koupi. Zákazník tak například získá kancelářské hodiny při koupi psacího stolu a je tak motivován ke koupi právě Vašeho zboží.
Soutěžní a sponzorské reklamní předměty jsou nezbytnou součástí firemní výbavy při všech akcích, kterých se firma účastní a na kterých se podílí. Reklamní trička, balónky a podobné drobnosti s firemním logem jsou mezi diváky a návštěvníky oblíbené a posilují známost firmy i značky.